28 Ekim 2007 Pazar

Ashampoo Magical Uninstall



Tekrar tekrar işletim sistemi kurmaktan bıktınız mı? İşte tam size göre bir program hem de bedava. Ashampoo magical uninstall ile kurulu programlarınızı işletim sisteminden "tamamen" kaldırabilirsiniz.

İşletim sistemleri üzerlerine programlar kurularak ve kaldıralarak gün geçtikçe yavaşlamaya başlar. Peki bunun nedeni nedir?

Bunun sebebi kurduğumuz (install) her program kullanalım yada kullanmayalım kendi kayıt girdilerini, malware türevi programcıklarını, dll'lerini işletim sistemlerinin ilgili yerlerine saklarlar. Windows'un klasik program kaldırma sihirbazıyla ise programlarımızı tamamen kaldıramayız çünkü çoğu kayıt girdileri vb. şeyler kullanılabilir gerekçesiyle programı kaldırsak dahi işletim sistemimizde var olur. Bu da sildiğimiz programın kayıtlarıyla işletim sistemimizin şişmesine neden olmaktadır.

Peki ne yapmalı?
Kayıt girdisi temizleyici programlar, ve disk yeniden birleştirme gibi çabalarla işletim sistemimizi bu durumdan biraz da olsa kurtarabiliriz. Fakat ne yaparsak yapalım program kurdukça ve kaldırdıkça bu yöntemler bilgisayarımızın yavaşlamasını engelleyemiyor.

Kesin sonuç? İşte bu sorunu kökünden çözecek bir program karşımızda. Ashampoo Magical Uninstall. Hem de bedava!

Farkı ne?
Bu programın en büyük özelliği program kurulmadan önce işletim sisteminin sistem dosyalarının fotoğrafını çekmesi. Yani program kurulmadan önce işletim sistemi ne durumdaydı. Eğer biz kurmul olduğumuz herhangi bir programı kaldırmak istersek Ashampoo Magical Uninstall kaldırmak istediğimiz programın kurulurkenki çekmiş olduğu resim ile kaldırırken çekmiş olduğu resmi karşılaştırıyor! Yani iki resim arasındaki tüm farkları bularak, programın işletim sistemine bir artık bırakması tamamen engelleniyor. Devrim yaratan bu teknoloji ile bilgisayar kullanıcıları artık işletim sistemlerini tekrar tekrar kurmaktan kurtulacaklar. Yalnız programı windows kurulduktan hemen sonra kurmalıyız ki kurulacak programlar hakkında analiz yapabilsin.

Hiç yorum yok:

AyBEROZ

AyBEROZ
Alışverişin en güzeli