30 Ekim 2007 Salı

Mac kullanıcıları mavi ekranla tanıştı

Apple'ın yeni işletim sistemi Mac OS X bazı Mac'lerde mavi ekranların çıkmasına yol açtı.

Mac kullanıcıları mavi ekranla tanıştı

Leopard işletim sistemine geçen belirli sayıdaki Mac sahipleri yeni işletim sistemini yükledikten sonra makinelerinin kitlendiğini ve Windows'un mavi ekranına benzer bir ekranla karşılaştıklarını bildirdiler.

"Şu anda 20" iMac'imi (Core Duo) güncelliyorum. "Güncelleme işlemi tamamlandı" yazdı ve daha sonra bilgisayarım yeniden açıldı fakat yarım saatten beri mavi ekrana bakıp duruyorum. Herhangi bir işlem olduğuna dair bir gösterge çubuğu yok. Fakat sistemin ara sıra sabit diskten okuma yaptığını duyuyorum."

Apple forumlarında yazılan bu mesaj konuyu açıklar nitelikte. Ayrıca birçok başka Apple kullanıcısı da aynı durumdan şikayetçi.

Bazı raporlara göre sorun, kendini sistemin temeline yükleyen üçüncü parti bir uygulamadan kaynaklanıyor olabilir.

Apple konu üzerinde henüz bir yorum yapmadı.

Hiç yorum yok:

AyBEROZ

AyBEROZ
Alışverişin en güzeli