
AMD, Enemy Territory: Quake Wars'un demosunda performansı düşüren yazılım hatası buldu.
AMD, Enemy Territory: Quake Wars oyununun demosunda performansı düşüren yazılım hatası buldu. Bu, benchmarkın doku yüklemelerinin sona ermeden devreye girmesine sebep veriyor.
AMD konuyla ilgili şu açıklamayı yaptı;
Varsayılan olarak, tüm timedemo/ zamandemo'ları texture/ dokuları arka planda yükler, bu ağırlıklı olarak aşağıdaki koşullarda oluşmaktadır:
• Oyuncu spawn'ladığında
• Oyuncu takım değiştirdiğinde
Bu konunun üstesinden gelmenin çok basit bir yolu var. ATI Radeon graphic işlemcileri kullanırken, benchmarkda daha kesin neticeler almak için timedemo ayarından "image_useBackgoundLoads"'u 0 olarak set edin. Bu komut texture/ dokuların benchmark başlamadan yüklenmesini sağlıyor. Henüz oyunun hazır olmayışından ötürü, Catalyst yazılımının gelecek versiyonlarında bu soruna yönelik çözümler sunacağız.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder