16 Kasım 2007 Cuma

4 AY GİBİ BİR ZAMANDA 1000 FARKLI HABER BAŞLIĞI




Arkadaşlar övünmeyi sevmem ama bu kadar sık yenilenen ve bu kadar çok farklı haber içeren bir başka blog varmı bilmiyorum. Bazı arkadaşlar kendi yazdıkları şiir , kısa makale , anı , fotğraf ve el emekleri ve sanatsal eserlerini yayınlayarak çok güzel paylaşımlar yapıyorler. Benim bu tür uğraşlarım malesef olamıyor . Emekli olduktan sonra inşallah bu tür çalışmalar içinde bulunmayı bende çok istiyorum. Yağlı boya resme merakım var; hatta yeteneğimde var diyebilirim. Hedefim ileride bu tür çalışmalar olacak inşallah.
O yüzden mesleğim ve ilgi alanımla yakından ilgili olan Teknoloji konusu benim için en iyi blog konusu oldu. Paylaşımlar da bulunmak da meşgalem.

Blogu açalı yaklaşık 4 ay oldu. Bu zaman süresinde 1000 adet farklı blog başlığı açmışım ve yayınlamışım. 64 adet yorum yapılmış. Fena bir rakam değil. Yani yayınladığım haberlerlerden bazıları ilginizi çekmiş. İlgilenen ve beni takip eden arkadaşlarıma çok teşekkürler ediyorum.

İlgi ve desteğinizin devam etmesi beni mutlu ediyor.

Yeni haberlerde ve yeni teknoloji haberlerinde buluşmaya devam etme dileğiyle ...

TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Aşağıdaki fotograflar iş yerimi sizlere tanıtmak ve ne tür işlerle uğraştığımı göstermeyi amaçlıyor.

İzleyelim bakalım.







3 yorum:

nurdan dedi ki...

başarılarınızın devamını diler,her şeyin gönlünüzce olmasını dilerim..
nurdan...

Kozan dedi ki...

Merhaba s nasılsınız sizle bayağı bir süredir c box la selamlaşıp görüşüyoruz .ben sizin bloga geldiğim zaman mutlaka yeni eklediğiniz konuları takip eder ve okurum.greçekten gündemi takip ediyorsunuz eeee tabi bunda gençliğinde rolu var.Ben sizden yaşaça büyüğüm emekliyim,bende karınca kararınca bir şeyler yapmaya çalışyoruz.ben sizin şimdiye kadar yapmış olduğunuz çalışmalara çok teşekkür ederim emeğinize yüreğinize sağlık.tabi bu ziyaretlerde mutlaka size destekte oluyoruz bu karşılıksız kalmamalı diyede düşünürüm.Tabi sizinde bizlere destek olduğunuzu biliyoruz.Çalışmalarınızda başarılar dileirm esen kalın.........

Adsız dedi ki...

işletmeniz pırıl pırıl görünüyor, bu ortamda özellikle üretim yapan işletmelerin işi çok zor, başarılarınızın artarak devamını diliyorum.
ışık-http://dostboncuk.blogcu.com

AyBEROZ

AyBEROZ
Alışverişin en güzeli