Xerox yazılım çözümlerinin ofis uygulamalarına getireceği hız ve verimlilik avantajlarınin sergilendiği etkinlikte, kişiye özel içerik geliştirerek doğrudan pazarlama yapmanın yolları açıklandı. Ayrıca, ofis içi dokümanların, en az maliyetle yönetilmesi ve arşivlenmesini sağlayan yazılımlar hakkında bilgi verildi.
Etkinlikte, Xerox'un tanıttığı yazılımlardan bazıları yakın bir geçmişte yeni bir buluş olarak kamuoyuna duyurduğu teknolojilerdi. Bunlar arasında yer alan çıplak gözle görülemeyen yazı fontu "Microtext" ile bir belgenin orijinalliğini gösteren ve sadece "floresan" ışıkta görülebilen gizli yazı ve şifrelerle basılmasını sağlayan "Floresan Yazı" yazılımı da yer aldı. Xerox'un bu gibi yeni yazılımlarını barındıran çözümü Xerox FreeFlowTM Variable Information Suite 5.0 adı ile kişi ve kuruluşlara tanıtıldı.
Etkinlikte yaptığı konuşmada Xerox Türkiye Analist Müdürü Osman Taşcı, "Xerox, bundan sonra donanım ürünlerinin yanında yazılım ürünleriyle de adından söz ettirecek. Xerox'un yeni yazılımları yaratıcı doküman tasarlamadan, içerik ve iş akışı yönetimine çok farklı alanlarda kullanılabilecek. Satış ve pazarlama çalışmalarının verimliliğini artırmayı ve kişiye özel doğrudan pazarlama yapma olanaklarını geliştirmeyi amaçlayan yeni yazılımlarımız yeni iş fırsatlarının yaratılmasına da öncülük edecek" dedi. Rakiplerinden farklılaşmak isteyen firmaların bu yazılımlarla kendilerini müşterilerine daha iyi anlatabileceklerini söyleyen Osman Taşcı, düzenleyecekleri başka etkinliklerle Xerox'un yeni yazılımlarını tanıtmaya devam edeceklerini sözlerine ekledi.
Xerox'un yazılım etkinliğinde; Adobe'nin Türkiye distribütörü Medyasoft tarafından Adobe CS3 ürünü de tanıtıldı. Özel güvenlik dokümanları tasarlayan Lytrod ve internetten baskı siparişi verilmesini sağlayan yazılımların yaratıcısı Press-sense firmaları da etkinlikte yeni yazılımlarını tanıttı. Xerox'un iş ortağı olan bu firmaların yöneticileri, yazılımlarının ofis ortamına ve doğrudan pazarlama çalışmalarına getirdiği farklılıkları vurguladı.
Xerox'un yazılım çözümleri, grafik tasarımcılarının, pazarlama şirketlerinin, baskı merkezlerinin kişisel bilgiye dayalı özel pazarlama dokümanları üretme ihtiyacı duyan tüm kişi ve kuruluşların ihtiyacını karşılıyor. Xerox yazılımları ayrıca, broşür, katalog, dergi kapağı, takvim, rapor ve doğrudan posta gibi baskı materyallerinin kişiye özel olarak hazırlanmasını mümkün kılıyor.
Xerox, Uzak Doğu yapılanması Fuji Xerox'la beraber her yıl ortalama 1.5 milyar dolarlık bir kaynağı AR-GE çalışmalarına ayırıyor. Xerox'un bünyesinde 5000 AR-GE çalışanı bulunuyor. Xerox'un A.B.D. Kanada ve Avrupa'da yer alan AR-GE laboratuarlarında iş uygulamaları, elektromekanik sistemler, dijital görüntüleme, bilgisayar, renk bilimi ve baskı teknolojileri alanlarında araştırmalar yapılıyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder